Monday, January 18, 2010

Diri ambo = Diri saya



Assalamualaikum dan salam sejahtera, untuk pengetahuan semua ini adalah kali pertama aku create blog sendiri. Sebenarnya aku tak berapa sangat dengan benda2 camni tapi atas permintaan ramai maka terhasil blog yang entah pape yang aku sendiri pun tak tau nak citer pasal ape,huhuuu... Rajin sangat ke aku nak update blog ni??? Ini la persoalan yang aku sendiri pun tak tau nak cakap, tunggu dan lihat jela sejauh mana tahap kerajinan aku ni,, =)

siape aku sebenarnya???sesungguhnya aku adalah golongan lelaki yang sedang melangkah ke alam dewasa dan dalam proses untuk meninggalkan alam remaja yang sangat indah dan takkan aku lupakan sampai bila2. Kat mana aku sekarang??? Sekarang ni aku bermastautin di Johor Bahru sebab sambung belajar kat sini, walau macam mane pun takkan same skali aku lupakan kampung halaman tercinta nun jauh di pantai timur di sebuah negeri yang cukup di kenali di alam cyber ini, itu la die KELATE KITO!!!! hehee,,, Kelate manoh pulok??? semestinya Bachok la tempat aku membesar. Tapi ada jugak kawan2 yang baru nak kenal aku cakap aku macam orang Perak, memang mustahil la sebab budu sentiasa di hatiku,hehehe...

OK la nanti aku citer panjang plak, ade benda yang lagi penting perlu buat skang ni. jom kawan2 selesaikan dulu urusan akhirat.

Salam.






No comments:

Post a Comment